آکادمی ها / کلینیک کسب و کار

بسته پیشنهادی مشاوره راهبردی گروه :

برخی از ابزارها و مدلهای تحلیلی متنوع مورد استفاده در این فاز عبارتند از : آنالیز SWOT ، PESTEL ، 7S ، LPA ، GA (Gap Analysis) ، VCS ، QSPM ، SPACE ، متدهای نقشه برداری راهبردی و سیستمی مانند Perceptual mapping و ... ، آنالیز بازار و سایر آنالیزهای ملی و منطقه ای  و . . .

 

حوزه سایر خدمات مشاوره ای گروه
ساختاری و فرآیندی

طراحی باکس های لازم در ساختار سازمانی، طراحی مشاغل مورد نیاز (شرح شغل و شرایط احراز)، طراحی نظام ارتباطات شغلی و فرایندهای اصلی سازمانی، جذب نیروی لازم

بازاریابی و تبلیغات

تهیه پروفایل کامل رقبا ( شامل نام مجموعه ، نام و اجزای برند، سهم بازار، قیمت اخذ پروژه و سفارش، گستره خدمات و ویژگی های خدماتی ارائه شده، مزایای رقابتی، موقعیت جغرافیایی، حجم اخذ پروژه و سفارش و سفارش، سبک و شیوه تبلیغات و پیشبرد اخذ پروژه و سفارش، مشتریان اصلی، جایگاه یابی بازار) ، تعیین ارکان اصلی برند (نام، لوگو، شعار، کاراکتر، نماد، هویت، رنگ سازمانی، و . . . )،بخشبندی بازار و تحلیل رفتار هر بخش از بازار مصرف (حجم سفارشات، نوع سفارش و خرید، ضریب تکرار خرید و سنجش میزان وفاداری، الگوی مصرف، ارزشهای اصلی مورد انتظار، روش پرداخت، تمایلات خاص)، راهبرد و برنامه های عملیاتی در حوزه جایگاه یابی و برندینگ، طراحی و تدوین راهبرد و برنامه های عملیاتی تبلیغات و پیشبرد اخذ پروژه و سفارش، طراحی شبکه نمایندگیها و شعب و شیوه ها و شبکه های توزیع و اخذ پروژه و سفارش (B2B و B2C)، طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و پایش بازار، تعیین گستره و مشخصات خدمات و خدمات، مجموعه در نمایشگاه ها و طراحی کمپین ها و رویدادها جهت پیشبرد و توسعه فروش و سهم بازار پایدار، ارائه پیشنهادات و شناسایی محصولاتجدید مورد نیاز بازار یا با اقبال فروشبالا برای تولید و یا واردات، ارائه پیشنهادات و شناسایی بازارهای نو و جدید برای محصولات موجود و توسعه بازار

حسابداری، مالی و اقتصادی

تحلیل عمومی (انواع هزینه ها، تاثیر آن بردرآمدها، و . . .)، تدوین سند توجیه مالی و تهیه راهبرد و برنامه های عملیاتی مشخص مشترک مالی و بازاریابی، طراحی و استخراج زنجیره ارزش، قیمتگذاری خدمات

اجرایی، عملیاتی و تخصصی

تعیین ملزومات، ابزارو تجهیزات مورد نیاز، طراحی و پیاده سازی آیتم های تبلیغاتی، تبلیغات محیطی، تعیین شاخصه های کیفی، عملکردی و اجرایی و طراحی سیستم نظارت بر عملکرد، تعیین منشور اخلاقی و رفتاری، تعیین تامین کنندگان اصلی و اقلام نیازمند به تامین و همچنین راهبرد و برنامه تامین، برنامه ریزی زمانی و اجرایی و تدوین گانت چارت ها و نمودارهای اجرایی مربوطه، تعیین شیوه سازماندهی نفرات، طراحی چک لیست های اجرایی و ارزیابی، ایجاد نشریات و محتویات تبلیغاتی چاپی و الکترونیکی جهت عرضه به سایر مراکز بازار و عرضه در محیطهای نمایشگاهی . عمومی، پیاده سازی مطالعات و تحقیقات بازاریابی، ساخت مدیا و . . .

مجازی، وب و شبکه

ایجاد محتوای اینترنتی و پوشش کامل اخبار، رویدادها و فعالیتهای حوزه محصولی تعریف شده به صورت حداکثری، مشارکت حد اکثری در گروه ها و شبکه های اجتماعی و سایتهای اینترنتی مرتبط، ایجاد وبلاگ ها و پاسخگویی فعال به نظرات کاربران در فضای وب در حوزه محصولی تعریف شده ، نظارت بر وضعیت محصول در فضای مجازی از منظر محبوبیت ، شناخته شدگی و اصول SEO

راهبردی و تحلیل های کلان

تصمیم گیری راهبردی و تهیه اسناد و انجام تحلیلهای زیر بصورت مستمر: تهیه ماتریس های IFE , EFE , SWOT , CPM , IEM ، تهیه تحلیلهای PESTEL , PORTER (5 Forces & Value Chain) , 7S, SPACE، ارائه ارزیابی و تحلیل به روش کارتهای امتیازی متوازن (BSC) ، تهیه و تدوین شاخصه های پیشرفت برنامه و راهبرد ، طراحی و تنظیم سیستم پایش و کنترل راهبردی در تمامی حوزه های فوق الذکر، تهیه سند بیانیه ماموریت ، چشم انداز ، اهداف کلان ، ارزشها و مسئولیت اجتماعی ، تدوین سند راهبردی مبتنی بر اصول تفکر استراتژیک (و نه صرفا برنامه ریزی استراتژیک) و تعیین حوزه های راهبردی و نقاط اهرمی

 

 

بسته سایر خدمات گروه در حوزه بازاریابی و تبلیغات:

طراحی و خدمات آتلیه و هنری شامل عکاسی ، فیلمبرداری ، تدوین و . . . (تبلیغاتی و صنعتی)

ایده پردازی، سناریو پردازی و تهیه کلیپ و تیزرهای تبلیغاتی و مدیریت پخش

مدیریت تبلیغات دیجیتالی و فضای مجازی، تامین محتوی و توسعه حضور و رتبه  (اینستا ، شبکه های اجتماعی ، سایت)

تبلیغات محیطی و پیرامونی (Environmental ads & Ambient ads)

طراحی و مدیریت کمپین ها و رویدادهای تبلیغاتی، مسابقات و اقدامات نوین فراگیر (مانند خدمات حقیقت افزوده و حقیقت مجازی ، Auto Show و . . . )

خلق و ایجاد و توسعه کاراکترهای محصولی و برنامه ریزی توسعه محصول

خدمات اسپانسرشیپ (فیلم ، برنامه های تلویزیونی و شبکه خانگی ، مسابقات ورزشی ، جشنواره ها و . . . )

برنامه ریزی توسعه بازار و بازاریابی داخلی و خارجی (برنامه ریزی و انجام کلیه امور نمایشگاهی داخل و خارج از کشور و بازاریابی داخلی و خارجی و ارتقای حضور در بازارهای جدید )

مطالعات و تحقیقات بازاریابی

بازاریابی و برنامه ریزی توسعه فروش B2B

مرچندایزینگ ، انیماتوری ، سمپلینگ و خدمات تبلیغاتی BTL

انجام کلیه امور مربوط به چاپ و بسته بندی (طراحی ، نظارت چاپ ، مشاوره ، تامین ، مدیریت فرایند و ارتباط با چاپخانه)

 

 

 

 

 

 

 

 

زمان انتشار ۰۸ تیر، ۱۳۹۷