" گفتگو" را بهتر

" گفتگو"  را بهتر

 

 

موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی با تجربه و سابقه 18 ساله در امر آموزش عالی و مهارتی به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت جامعه،  اقدام به ارائه خدمات آموزشی نموده و همواره جز سه موسسه برتر این حوزه در کشور بوده است.  با توجه به نیاز بکارگیری نیروی کار شایسته و توانمند که در نهایت منجر به افزایش کارایی، اثر بخشی ، بهره وری ، کاهش خسارات و هزینه های ناشی از بی مهارتی کارکنان می گردد و در طولانی مدت منجر به توسعه پایدار میهن عزیزمان خواهد شد، موسسه گفتگو بر آن است تا در جهت احقاق این اهداف و کشف استعداد ها و تربیت نیروهای کاری ارزشمند گامی موثر بر دارد و فاصله بین دانستن و در عمل اجرا کردن را پر نماید.

 

دکترین موسسه


مبنای تشکیل گفتگو بر تفکر زیر است:

 

 

شرح فعالیت موسسه


 

 

چشم انداز کلی


موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو به روزي مي انديشد كه با تكيه بر انديشه اي پويا خواستي متعالي و نگاهي ماندگار نيازهاي آموزشي هر ايراني، در سطح عالي را در مجموعه خود مرتفع سازد و با گسترش فعالیت های خود در سطح جهانی به موسسه ای برتر تبدیل شود.

 

ماموریت


موسسه گفتگو در زمينه سرمايه گذاري، طراحي و اجراي خدمات آموزشي عالي، توليد و عرضه تكنولوژيهاي علمي دانشگاهي قسمت دانشپذيران و دانش پژوهان با تنوع در ارائه آموزش هاي در سطوح دانشگاهي و استانداردهاي بين المللي فعاليت مي نمايد.

 

اهم اهداف آتی


1-     تامین منابع مالی جهت ارائه بهتر خدمات

2-     حضور در بازارهای جدید با هدف دستیابی به مصرف کننده نهایی

3-     مشارکت با سایر موسسات و شرکت ها و ارگانهابه منظور همکاری در ارائه خدمات و هم افزایی

4-     توافقات استراتژیک با شرکت ها ، موسسات و ارگانها با هدف توسعه بازار و سبد کالا

5-     بهبود شرایط حضور در بازارهای هدف داخلی، منطقه ای و جهانی

6-      بهبود سیستم های کیفیت رضایت مندی مشتریان

7-     حفظ حداکثری مشتریان وفادار

 

برنامه ها و چشم انداز آتی موسسه


دستیابی به اهداف و ترسیم افق های روشن از آینده موسسه در محیط کسب و کار که سرعت رشد تکنولوژی، بازار رقابتی و ذائقه متنوع مشتریان بر پیچیدگی های آن هر لحظه می افزاید، بدون داشتن استراتژی و راهبردهای مشخص و روشن، امری غیر ممکن می نماید.. بنابراین موسسه گفتگو بر آن است تا در جهت حفظ و رشد هرچه بیشتر کسب و کار خود تلاش نماید تا بتواند وارد حوزه های جدید کسب و کار شود و آنها را در سطح بین المللی گسترش دهد تا بهترین تجربه ها را برای مشتریان فراهم آورد و به یک موسسه برتر در کلاس جهانی تبدیل شود.

 

 استراتژی های موسسه:


  1. حفظ و ارتقا جایگاه موسسه به عنوان یکی از برترین موسسات آموزش عالی در کشور
  2. ارائه مستمر و مداوم خدمات آموزشی مطابق با استانداردهای روز جهان
  3. توسعه بازارهای موسسه فراتر از بازار داخلی
  4. افزایش مستمر سودآوری
  5. افزایش ظرفیت آموزشی استراتژیک
  6. توسعه توانمندی نیروی انسانی موسسه در جهت دستیابی به اهداف
  7. استفاده بهینه از منابع اولیه، تجهیزات و انرژی
  8. بروز رسانی و ارتقا سیستم های مدیریتی ثبت شرکت
  9. صیانت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی موسسه
  10. تثبیت برند با افزایش رضایتمندی مشتریان

 

گزارش فعالیت های اجتماعی موسسه


1-     فعالیت کاری :

آموزش عالی گفتگو در سال 1388 به منظور برگزاری دوره های آموزش عالی برای علاقه مندان و افراد جویای کار تاسیس گردید. هدف اصلی این موسسه افزایش توانایی کیفیت آموزشی در قشر دانش پذیران می باشد.

این موسسه برای کمک به اجرای رسالت خود استاندارد ISO 9001:2008  را به عنوان استاندارد سیستم مدیریت کیفیت انتخاب کرده و اهداف زیر را به دنبال دارد:

1-ارتقای کیفیت آموزش عالی

2-کاهش هزینه های آموزشی در راستای افزایش کیفیت

3-پرورش نیروی کارآمد

4-ارتقای سطح آموزش مجازی

5-استاندارد سازی مجازی

6-بهبود محیط کار و فرایندها

همچنین موسسه موفق به اخذ ISO 10004 ، رضایتمندی مشتری نیز شده است و بر آن است تا بیش از گذشته نسبت به نیل به اهداف مذکور اهتمام ورزد.

2- محیط زیست:

 -مصرف بهینه و بازیافت کاغذ

 -تلاش برای الکترونیکی کردن ثبت نام ها ، نظرسنجی ها، درخواست ها و مکاتبات

3-حقوق مصرف کننده:

-نظرسنجی از مشتریان

-باز مهندسی فرایندها مطابق با نظرات مشتریان

-استفاده از خدمات رفاهی در موسسه

-ارائه تخفیفات ویژه

- پیاده سازی سیستم CRM در تمامی بخشهای موسسه

 4- همکاری با سایر شرکتها و ارگانها:

-گسترش همکاری با سایر موسسات داخلی و خارجی به منظور حصول سینرژی و ارائه خدمات با کیفیت بهتر

- ارائه خدمات با تخفیف ویژه به شرکتها، موسسات و ارگانهای همکار

 

ارزش های سازمانی


ما خود را متعهد به رعایت اصول زیر نسبت به ذی نفعان می دانیم:

1-تعالی کارکنان

2-برآوردن نیازهای آموزشی مشتریان

3-امانت، انصاف و صداقت در روابط با ذی نفعان

4-رازداری و حفظ اسرار کارکنان و مشتریان

5-ارائه خدمات آموزشی استاندارد

6-خدمت به بهبود و توسعه فضای کسب و کار

7-رعایت مقررات و دستورالعمل های داخلی و بین المللی

 

مزیت رقابتی موسسه


  1. در اختیار داشتن نیروهای کارآمد، مجرب، جوان، تحصیلکرده و با استعداد، که با درایت و کارآزمودگی خود در جهت ارتقای موسسه در تلاش هستند.
  2. بهره گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مدرن و روزآمد
  3. ارائه خدمات متناسب با نیاز های جامعه و تقاضای مشتریان

 

۱۱:۵۱ - ۹۷/۰۷/۲۴